Presa oligarhului Țopa a publicat datele unui sondaj înainte ca acestea să fie prezentate oficial

Veridicitatea datelor Barometrului Opiniei Publice care a fost prezentat astăzi de către Intitutul de Politici Publice ridică multe întrebări după ce în spațiul mediatic a avut loc un incident suspect în acest sens. Astfel, unii internauți au atras atenția asupra faptului că datele BOP au fost publicate pe anumite surse media, chiar înainte ca acestea să fie prezentate oficial de reprezentanții IPP , transmite momentul.info cu referință la politics.md.

Portalul Jurnal.md, care face parte din trustul media controlat de interlopul fugar Victor Țopa, nașul de cununie a liderului PPDA, Andrei Năstase, a publicat o știre cu datele sondajului BOP la orele 11:04, chiar în timp ce reprezentanții IPP salutau presa prezentă la conferința de presă dedicată acestui eveniment.

„La comanda cui a desenat Barbăroșie sondajul de azi?! Atunci când Barbăroșie abia spunea „bună ziua!”, Jurnal TV avea publicată deja știrea despre procentul care voteaza Maia Sandu”, scrie în acest sens unul dintre internauți care a publicat și capturi a orei la care a publicat Jurnal.md știre, împreună cu ora la care a început conferința de prezentare a datelor BOP.

„Deci am avut dreptate și eu. Ascultam sondajul, cînd colo hop, pe jurnal văd știrea. Dar, de ce să ne mirăm cînd cei ce au desenat sondajul sunt membri ai PAS și Platformei DA?”, s-a dat cu părerea un alt internaut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată


*